Emma

Vissa kvällar...
Vissa kvällar man inte klagar
Bara gör som man behagar
Slappna av och njut
Alla måsten förskjut
Om du varit snäll
Förtjänar du gott ikväll
Ikväll klagar jag inte

Ikväll syndar jag och äter kexchoklad, det förtjänar jag för jag har varit duktig i veckan. I alla fall om man avser distansen till godis. Jag har ju dessutom pluggat, ridit, jobbat och haft möte i veckan så jag kan nog äta lite kexchoklad med gott samvete. Jag åt faktiskt sallad till middag så helt onyttig är jag inte. Jag har lyxat till det extra ikväll och dricker lingondricka ur vinglas så det ser ut som rosé. Eller om huruvida det är lyxigt eller tragiskt är väl en tolkningsfråga. Jag tycker det känns lyxigt. Jag unnar mig dessutom några avsnitt av Breaking Bad (som jag börjat se) även fast jag just fått tag på Djungel George på dvd (lycka), men jag verkar fast i denna spännande serie som har mycket med kemi att göra (vilket jag gillar). Kanske hunner jag räkna lite också innan jag somnar. Imorgon ska jag först kolla på banträning i hoppning (E och Mindy ska vara med) och på kvällen blir det bio med bästa MH. Blir väl lite plugg däremellan också förhoppningsvis. 
Jag och M har trevliga platser på bion imorgon