Emma

Lång dag

Upp kl 6 i morse, trodde jag skulle bli väckt men tydligen inte. Tur att jag inte litar på någon och därför ställer klockan. Jobbat i stallet mellan 7 och 12. Ganska kul!
- "Jag måste ju leta som en karl!"
Hade lektion för Forslunda, skitkul att ha lektion igen. Sedan red jag själv, gick inge bra... Red jättedåligt och självklart bestraffar jag min häst för att sakerna inte funkar när han redan måste stå ut med min dåliga ridning och att han inte förstår så ska jag dessutom bli irriterad. Strackare! Har lite... Nä inte lite, MYCKET dåligt samvete. Låter typ som att jag är jättedum, ingen fara han lever! Han verkade inte så upprörd heller men jag mår dåligt.
- "Hur är det idag?"
- "Jag är ledsen, jag och Nalle har grälat."
Låter ju som ett gamalt par. Fast alla blir ju ledsna när de bråkat med dem de älskar. Det är ju bara de som det är värt att ta konflikter med. Också bara de som det är värt att gråta över. Sa iaf "Förlåt" och att jag älskade honom, han verkade glad. 

Börjar jobba på Max kl 18 och jobbar till 04, känns lite drygt. Men man har ju blivit lovad att få sjunga hela kvällen så det borde ju lösa sig. Alltså, jag somnar typ tidigast 5, vilket innebär att jag blir uppe minst 23 h i sträck. Haha kan ju inte bli kul att ha med mig att göra sedan. Som tur var så får ju ingen det nöjet. Imorgon planerar jag att sova länge sedan se en sådär två-tre Disneyfilmer. På tal om det så såg jag Skönheten och Odjuret igår, lätt min nya favorit. Den är så vacker. Äkta kärlek! Ser på Bambi nu. Nalle och Bambbi är lite lika, de är båda så söta. Har några filmer kvar att se om man säger så, så är de sugen på lite Disney? Kom förbi vetja!

Puss  

#1 - Linn

hallå där! Kul att se att det finns andra disney fans! Jag håller ju på att samla på disneyklassiker på DVD, jag börjar ha en hög! Men disney är det bästa! Såg törnrosa här om kvällen, sett den nyligen? Kram Linn