Emma

Rid den bästa, rid Uvesta!

Hur trött som helst, och hon är bara kvart över elva. Låter som om Emma-Pemma vänt tillbaka dygnet!

Tränade med Vestan för Anna torsdag och fredag. Det gick verkligen jättebra! Fick supermycket hjälp. Tror inte att jag ridit på så sedan jag hade Nalle. Det känndes jättebra. Lilla Vestan är verkligen jättefin. Åh jag längtar efter att tävla så jag får se hur det går.

Har tyvärr jättedålig kamera på mobilen för den kan inte ta bild på någonting som rör på sig...

Syltkakor, syltkakor...

Har under helgen utvecklat någon slags fluffig myskänsla inombords. Jättemysigt! Man mår så bra med sig själv. Den gör mig dock lite klumpig och korkad. Blir som att man mår så bra att man litar på att kroppen ska klara av saker utan att man kontrollerar den. Det gör att man klantar till det lite ibland. Men eftersom man mår så bra så bryr man sig ändå inte.

Har kommit på att jag har otroligt bra fantasi, drömmer typ alltid om aliens och ibland om häxor oxh zombies. Är dock aldrig rädd utan jag är väll nån slags hjälte fast inte. Men härom natten drömde jag att jag va med i rockband! Haha! Väldigt komiskt!

Imorgon väntar en låååång dag på universitetet. Håller på med grupparbete, men måste säga tat min grupp är grym! Trivs jättebra! Synd bara om de andra stackarna som måste höra på mitt kackel hela tiden. Haha! Men vi har rätt kul! Men som sagt morgondagen blir lång. Hoppas väll på att hinna med en sväng förbi sötishästen på kvällen sen... fast mamma tar hand om henne. För min del är det mer för motion och någonting vettigt att göra... och kärlek! =)