Emma

Om två dagar

Om två dagar sätter (eller snarare lägger) jag mig på tåget till Göteborg.
Om tre dagar så sitter jag och dreglar, skriker, gråter, skrattar och kanske svimmar framför Kevin "the Man" Costner!
Har läst en massa om att det blivit kaos neråt i Sverige och att det är mycke trafik som blivit inställd. Men har kollat och hittills så har inte min linje elle rmitt tåg blivit det. Håller koll dock, backupp är flyg (hittade bra biljetter på SAS) eller buss... Detta är ju någonting jag inte kan missa för allt i världen!! Tänk att jag har biljett på andra raden i mitten! Fantastiskt!! Vet helt ärligt hur jag ska överleva hela konserten, vet att jag har en förmåga att bli lite bölig och känna att jag kommer att sprängas men det är bara för att dte betyder någonting för mig. Haha! Alla som känner mig vet ju.

Laddar nu upp för fullt genom att se Bodygurad. Igår såg jag Robin Hood; Prince of Thieves eftersom att det va den första filmen jag såg med Kevin och det va den filmen som gjorde mig kär i honom. Måste säga att det är en dröm som kommer tat gå i uppfyllelse på torsdag... men som sagt, alla som känner mig har nog redan fattat det.

 

Ska väll försöka se Dansar med vargar också anars lär det ju hur som helst bli den första jag ser när jag kommer hem. Den är ju alldra bäst! Fyra timmar hästar och Kevin...

Imorgon ska jag få en heldag på stallet. Tre hästar ska ridas... eller två hästar och en superponny. Blir kul! Va länge sedan jag fick en sån heldag. 

Nu ska jag nog börja packa lite...

Kevin som Robin Hood