Emma

Tidig morgon...
Det har blivit en tidig morgon nu två dagar i rad eftersom att de skulle byta förnster i min lägenhet.
För det första är det rörigt i den lilla ettan då ingenting får stå närmare fönstret än 1,5m ifrån... För det andra fick jag en lapp där det stod "vi kommer att byta fönster på Onsdag, under dagen..." Men "under dagen", när är det? Kände att jag behövde vara ute ur lägenheten kl 7 då jag vet att det brukar börja borras och grejas då. Men när jag sedan kommer hem runt 17.30 igår em så är lägenheten fylld av byggrejor och saker! Kände därför att jag behövde vara ute därifrån kl 7 i morse igen... I em hoppas jag verkligen att de är klara för jag måste få ordning och sedan packa eftersom att jag ska åka till Göteborg med syrran på fredag. Fönstret är iaf bytt så jag vet inte varför de behövde lämna saker där (dessutom fällde de inte ner toalettlocket!!! Gubbar!!!).

Nu har jag suttit på Universitetet sedan 8 och väntat på att dagens föreläsning ska börja... 10.15, så nu är det inte länge kvar.

Ses & hörs!
E