Emma

Födelsedag!
Gårdagen kändes som en bra dag, trots att den mest bestod av tentaplugg och att det inte blev något uppvaktande.

Det hela (som jag tror la grunden till det goda humöret för dagen) började med att jag drömde en så bra dröm... Jag hamnade av någon anledning på fel föreläsning och det slumpade sig så att den föreläsningen jag hamnat på var i något ämne som rörde film och skådisar. Föreläsaren pratade om massor av olika skådisar (allihop personliga favoriter, if you know what I mean) och till sist sa hon -"Och så slutligen har vi Kevin Costner..." och då kunde jag inte hålla mun längre utan utbrister -"Men nä nu måste jag nog gå för det bara för mycket!" Sen sa föreläsaren -"Så du gillar Kevin Costner? Han kommer ju till Sverige för att spela in en film...). Det visade sig sedan att hon hade lite kontakter så hon fixade in mig på filminspelningen och det hela slutade med att jag faktiskt råkade få en roll mot självaste Kevin! 
Tror ni jag mådde bra när jag vaknade eller vad?! 

Sen åkte jag till Älsklings-Lelle och pussade lite på kärleksmulen... Underbart!

Sen blev det tentaplugg resten av dagen förutom ett litet uppehåll då jag gick på stan med syster-yster (som för övrigt är påväg hit för att klippa mitt hår)...

En riktigt bra dag med andra ord! :)


Kevin i Göteborg 2010 ©
#1 - Jenny

men inte ett ord om våran fantastiska sång =) hahahaha

#2 - Emma

Haha! Nä det är sant... Och den var ju verkligen fantastisk!! :)