Emma

Indianer, Cowboys & Clintan
Ok, bättre sent än aldrig (som jag brukar säga)...

Medlemsfest för hästmänniskor förra helgen (visst va det förra, inte förrförra?). Gaaaalet kul!! Va där med världens bästa Anna och syster yster. Himla kul tema; Indianer & Cowboys. Hade ju en period för några år sedan så jag var väldigt inspirerad av indianer, var nog efter att ha sett "Dansar med Vargar" tror jag. Har ju alltid varit svag för cowboys och gillat westernfilmer (Kevin har gjort massor utöver den ovannämnda och är dessutom ett fan av Familjen Macahan). Min nya "favoritman" råkar dessutom vara westerna främste, nämligen Clint Eastwood! Trots min nyvunna (och något olyckliga) kärlek till denne (gode, hehe) cowboy så valde vi att vara indianer.

Blev staylad från topp till tå och tror att det enda jag ägde av det jag bar var underkläderna och mina strumpbyxor som det efter kvällen var 5 hål i. Anna fixade sminkning, håret och kläderna tills jag var (om jag får säga det själv) "Gorgeous"! 

 
Finns dock tyvärr ingen jättebra bild...

För att understryka att vi var indianer (trots att vi var så snygga) så hade vi fjädrar i håret.
 


Kände mig väldigt "munter" under kvällen och sjöng och dansade som aldrig förr... eh, eller mer som vanligt (hihi). Kändes dock dagen efter att jag gått i högklackat vill jag loooova! Men tack alla inblandade för en otroligt trevlig kväll och speciellt tack till Anna som är underbarast!

Syrran & Anna

Having a good time? Yes sir! But where is my Clint?!!!