Emma

5 år
Idag är det 5 år sedan jag förlorade min bästa vän. Saknaden är fortfarande stor och kommer nog alltid att vara det.

Min häst, min vän, mitt allt... Rinaldo


Jag kommer ihåg att det sista han gjorde innan vi skiljdes åt var att lägga sin mule mot min mage, så att jag kunde lägga min kind på hans panna och hålla om hans huvud. ❤️

Tänk att jag fortfarande bara behöver läsa första meningen i inlägg från för 5 år sedan för att tårarna ska börja rinna... Du betydde så otroligt mycket för mig! 


Fem år har nu gått,
Utan att jag det förstått.

Det bästa som någonsin hänt,
Var när du i mitt liv anlänt.

Du fyllde alla mina sinnen,
Och gav mig så underbara minnen.

Men vår tid blev alltför kort,
Innan du behövde gå bort.

Fast än mitt hjärta sa nej,
Var det det bästa för dig.

En kyss på din vackra panna,
Jag önskar du kunde stanna.

Du la ditt huvud mot mitt bröst,
Som om du ville ge mig tröst.

Jag gav dig en sista blick,
Innan du ifrån mig gick.

Nu står jag här ensam kvar,
Men i mitt hjärta jag dig alltid har!