Emma

Dåligt humör...
Tror bestämt det är PMS på gång för jag blir smått irriterad på typ allt runt mig! Eller nä inte riktigt allt, bara de störande sakerna!

Började dagen med att tappa tandborsten i golvet så det flög tandkräm överallt! Tummen upp, elleeeeer?!
Tandkräm överallt!

Fast jag har varit duktig också och pluggat rätt mycket  morgon och sen tog jag och Fflan en springtur. Fick för mig att ta mig ut i spåret men det visade sig dock att bara hälften var tinat (vad trodde jag då?) så det blev till att gå vissa bitar för att inte halka ihjäl mig (höll jag på att göra ändå). Man ska inte klaga egentligen då solen skiner men...
Snöööö, du ska bort! 

Efte springturen hoppade jag på cykeln för att njuta av solen på vägen till stallet. Dock så var det en fruktansvärd motvind. Alltså när man står stilla i nerförbackarna och måste trampa, då är det illa! Men jag tog mig fram och det gick iaf jättefort hem! 
Cykelvägen

På stallet gjorde jag mycket nytta. Mockade, lät Lellis vara ute lite längre i solen, kollade på tävlingarna, longerade Lelle ute i geggan, badade Lelles ben och hjälpte tjejerna skriva rim till deras hejarklack för lagtävlingen i eftermiddag. 
Lellis

Nu slappat jag lite innan det är dags att duscha, städa och göra sig iordning inför kvällens galej! 
Tjing!