Emma

Äntligen!
Imorgon ska jag njuta av att jag kan vakna när jag vill och göra vad jag vill. Jag är helt ledig. Efter all stress som augusti inneburit både fysiskt och psykiskt ska jag verkligen unna mig att ta det lugnt dessa två lediga dagar som jag har till mitt förfogande. Idag har jag skrivit den sista av tre tentor som varit dagarna efter varandra. Två av dem tror jag att jag har klarat och en kan jag ha klarat med lite tur. Alla har gått över förväntan med tanke på hur lite jag har hunnit plugga till dem. Nu ska jag ta det lugnt i två dagar och sedan blir det tävling igen. I måndags fick Guzzman hoppa lite dagen efter tävling, det tyckte han var kul. Igår vilade han och idag har vi varit ute en sväng i skogen. Nu blir det dressyr två dagar inför start på lördag i MsvC:1. Om det går riktigt bra blir det nog ingen start på söndag. Vi hade tänkt rida MsvB:4 då men det var bara jag anmäld. Istället kan jag rida MsvC:2 om jag vill men som sagt om det får riktigt bra på lördagen kanske vi inte åker på söndagen. Sen blir det ingen tävling förens hemma i oktober. Då får vi passa på att vila lite och göra lite annat skoj efter denna intensiva tid. Det är vi väl värda! 
Spetsade öron i skogen