Emma

Trots att jag inte har flyt
Detta har varit en grymt bra dag! Trots att jag inte har flyt! Jag har seriöst tappat allt jag hållit i. Tappat mobilen i backen tre gånger (!!!) varav en var i asfalten när jag cyklade. Inga större märken blev det som tur var. Har även tappat ett glas i golvet så det blev glassplitter i hela hallen och en godispåse (som tack och lov var stängd) på Ica. Inget vidare flyt med andra ord. Man kan undra vad det är för fel på mig och min greppförmåga. Jag har ingen aning. 
 
Men det har ändå varit en grymt bra dag. Jag har kört min trasiga bil, som egentligen är körbar men bara misstänks gå sönder i ett hjullager när som helst, till verkstaden för att kolla en grej. När jag ändå var ute och körde så drog jag hela vägen till stallet. Som tur var höll den. Den är verkligen fantastisk att köra! Det är så lätt att få in växlarna och den gasar på så bra när man trycker ner pedalen och sätena är så sköna och den har så bra musik i sig. Det är som att komma när jag kör den. Idag har jag vågat mig på att hoppa lite med Guzzman som var helt övertaggad. Gick ju rätt bra ändå. Var inget komplicerat bara fyra travbommar och ett kryss med travbom in. Guzzman var lite busig och gjorde några bocksprång, han verkar tycka att det var superkul! Dagen har nu avslutats med bio och nya avengers. Den var det som man väntat sig - förstörelse, vilda fighter, fräcka kommentarer, coola effekter, snygga skådisar och så jävla snygga bilar att man dör (Tony Stark kör orange R8 med kolfiberbackspeglar). En riktigt trevlig avslutning på en bra dag!