Emma

Att få saker gjorda
Att ta det lugnt är inte helt min grej. Det har varit en fullspäckad vecka. I måndags pluggade och red jag på dagen för att sedan jobba på ridskolan på kvällen. Jag var vikarierande instruktör för KM och hade alla storhästgrupper för kvällen. Det blev allt från en grupp 1 (nybörjare) till en hoppgrupp. Det var superkul! I tisdags var jag på stallet väldigt tidigt för att mocka och greja åt Guzzman. Efter det var jag på universitetet och hade redovisning och rollspel i egenvårdskursen mellan kl10-18. På kvällen blev det pizza och spel tillsammans med faster och kusin. I onsdags var jag på universitetet igen från 8-15 med fortsatta rollspel. På kvällen hade jag kvällshöning på stallet och senare red jag då ridhuset blivit ledigt. Det gick väldigt bra att rida. Vi gjorde seriebyten i vart 3:e och galoppiruetter. I dag/torsdag har vår hemtenta som ska in imorgon släppts så jag har jobbat väldigt mycket med den. Jag har dock ett problem med den då vi max får skriva 1000 ord och jag har skrivit mer än det och bara gjort halva tentan än... På eftermiddagen åkte jag och red före jag skulle jobba som instruktör på ridskolan igen. Denna dag var det fullt i ridhuset men det gick rätt bra ändå trots att Guzzman var rätt spänd. Ridlektionerna gick jättebra och var jätteroliga att ha. Imorgon blir det fokus på hemtentan igen, sedan stallet och kanske något mysigt på kvällen. Sen blir det ledig helg i alla fall. Jag tror att jag behöver det efter denna vecka! 
Finaste Guzzman