Emma

Känslan av tomhet
Efter två roliga och intensiva dagar på trainee-träff sitter jag nu här med en känsla av tomhet. Detta var vår sista träff. Även om jag är övertygad om att jag kommer få träffa alla igenom i framtiden så känns det väldigt tomt. Inga tårar kom under vår avslutning och jag tror helt enkelt att jag är för tacksam för allt för att kunna gråta. Jag kände bara lycka och glädje. Men nu känner jag mig tom. Vilket äventyr vi har haft. Vilka fantastiska personer vi var och vilka ännu mer fantastiska personer vi har utvecklats till. Vi gick in i utbildningen som ett gäng som vill förändra och vi kom ur utbildningen som ett gäng som kan förändra. Det har varit en fantastisk möjlighet och jag är så tacksam att jag fick chansen. Min trainee-tid är nu över. Vi avslutade med träff i Stockholm i tisdags och sedan besök i Kalmar igår. Sedan skiljdes vi åt. Jag önskar verkligen alla all lycka i framtiden.  Det har varit en rolig resa vi gjort tillsammans. Allt vi fått lära oss, uppleva och tagit del av. Jag ör verkligen nöjd. 
Diplomerad