Emma

Och så tittade solen fram
Vilken härlig dag jag har haft idag! Efter ett fruktansvärt dåligt väder i måndags och aningen tråkigt regnigt väder igår så har ju Faktiskt solen vågat visa sig idag. När sågs den senast? Ingen vet. Knappt man kommer ihåg hur det kändes när solens strålar värmde en. Idag blev jag påmind. Åh vad härligt det var. Började dagen, efter en något seg morgon, med en springtur i solen. Det var kyligt men ändå så härligt. Blev några km då plötsligt telefonen ringde. Det var en vän som jag inte träffat på länge. Hon undrade om jag hade tid för lunch på stan då hon för dagen hade vägarna förbi. Det kunde inte ha passat bättre mitt i min ensamma semester och det blev en väldigt trevlig lunch över en sallad på Vezzo. Efter lunchen åkte jag till stallet där jag hoppade lite gymnastikhoppning med Guzzman. Först jobbade vi med en studs och sedan ett räcke med bom framför. Han var fin och väldigt klok, som vanligt. Nu har jag landat i soffan och förbereder mig inför morgondagens resa till Umeå. Det blir spännande! 
 
Detta var min tredje semesterdag och jag är rastlös. Igår gick jag på morgonmöte på jobbet för att jag älskar mitt jobb och mina härliga kollegor. Sedan red jag Guzzman på ängen några varv. Han var glad men fick inte gå så mycket pga underlaget efter allt regnande. I måndags var det vila, tack och lov med tanke på regnstormen. Igårkväll gjorde jag en härlig plåt med rotfrukter i fantastiska färger, jag som älskar orange. Till det kyckling och bea. 
Joggingspåret
En sallad på Vezzo
Studsserie 
Fantastiska färger
En höstmiddag
Lycklig häst med sned nosgrimma