Emma

Umeå ToR
Igår blev det tur och retur till Umeå för att jobba lite sådär mitt i semester. Men det var jättekul! Bara lite långt att köra och mycket att hinna med, som vanligt när man är på besök ”hemma”. Jag åkte tidigt till Guzzman på torsdagsmorgonen och fixade stallet. Sedan drog jag iväg och var framme i Umeå strax efter lunch. Jag började med att stanna på stan. Fick ge en gammal god vän en kram då vi råkade stöta på varandra. Sedan gick jag in på gamla praktikplatsen på ”Renen” och gamla jobbet på Åkerbloms. Sedan åkte jag till farmor och farfar där jag mötte upp pappa. Vi satt och pratade några timmar och passade också på att fixa lite med bilen. Därefter tog jag mig till umeå universitet för den verkliga anledningen till min resa. Jag har fått den stora äran att delta i gruppen som representerade Apoteket AB under minimässan som arrangeras av Umeå universitet. Tänk att för två år sedan satt jag själv där som förväntansfull elev. Det var en trevlig tillställning och vi var ett fantastiskt gäng som var med. Trevlig stämning och trevlig kväll. Efter arrangemanget så åkte jag ut till Hippo för att träffa syrran som skulle rida dressyrträning. Vid 21 började min resa hemåt. Trött men glad i mörkret. Jag var hemma strax efter 12... Verkligen en heldag!