Emma

Barcelona
Barcelona
It was the first time that we met
Barcelona
How can I forget
The moment that you stepped into the room
You took my breath away
 
En fantastisk resa har kommit till sitt slut. Barcelona har bjudit på mycket trevligt för kusin, faster, farbror och mig (tacksam att jag fick följa med). Framförallt god mat och bra shopping. Och palmer, massor med palmer. Vädret har varit aningen kallt även om en varm sol ibland tittat fram. Vi har sett det vi vill se, ätit det vi vill äta och shoppat det vi vill shoppa. En riktigt bra resa mao. Vi anlände på torsdagen och reste hem på måndagen (resan hem gick dock inte helt enligt planerna då jag var matförgiftad på matten innan och ett åskoväder i Frankfurt ställde in planet - men hem kom vi). Vi hann under tiden i Barcelona gå i Parc Güell, se Sagrada da Familia och åka sightseeing buss, utöver shopping och god mat. Jag fick med mig en snygg topp, en skjorta och en t-shirt hem samt lite halsband, en nyckelring och en mugg.