Emma

Semester
Vilken fantastisk helg det varit! Jag fick långledigt och fick ledigt redan i fredags. Lördag och söndag har varit riktigt somriga - sol och sommarvärme. Helt underbart! I början av förra veckan fixade jag balkongen. Det blev penséer, jordgubbar och smultron. Dessutom skurade jag  trallen och dammade av utemöblerna. Sedan satt jag där i solen och läste i min bok och bara njöt. Sedan bjöd jag min finaste på en god middag i solen på balkongen. Efter det tog han med mig till en avlägsen plats där vi upplevde solnedgången från första parkett, bara han och jag. Solen värmde fortfarande. Solen och hans starka armar om mig. Lycka! 
 
Söndagen blev lika varm, och inte ännu varmare, än lördagen. De vanliga söndagssysslorna gjordes men däremellan var det mest söndagsmys hela dagen. Blev också en härlig promenad i solen och värmen. 
 
Trots att jag nu har semester denna vecka så var det jobbigt att vakna till en måndag efter en sån härlig helg... men jag har mer roligt att se fram emot. På onsdag åker jag ner till Stockholm och på torsdag går planet till Barcelona med faster, farbror och kusin. 
Balkonghäng
Middag
Efterrätt
Solnedgången